Zsuzsie

Motorkade 5a

8376HM

Ossenzijl

Veelgestelde vragen

Staat u vraag er niet tussen? Stuur dan een berichtje naar info@zsuzsie.nl

Is het mogelijk aan te melden als B2B klant?

Jazeker vul het formulier in en we sturen u dan de inloggegevens zodat u als winkel met korting kunt inkopen.

 

welke betaalmogelijkheden zijn er?

u kunt betalen via ideal.

wat is de levertijd?

We doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Dit lukt meestal binnen 3 werkdagen echter met kleding kan het 5 werkdagen duren. Mocht er spoed bij de bestelling zijn stuur dan eerst even een mailtje zodat we kunnen kijken of het dat haalbaar is.

wat zijn de verzendkosten?

brievenbuspakket €3,95
pakketpost €7.95

is het mogelijk om een eigen tekst op een artikel te krijgen?

Ja dat is mogelijk. Stuur dan een mailtje met welk artikel en welke tekst en dan geven wij de mogelijkheden door.

ruilen en retourneren

Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling aan ons terug wilt sturen. Omdat het product niet helemaal is zoals je had verwacht of misschien is er een andere reden voor? Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder het noemen van de reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het aangeschafte product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de betaalde verzendkosten teruggestort. Alleen de kosten voor het retour sturen van jou naar onze webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.
Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@zsuzsie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product bij ons in goede staat weer retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@zsuzsie.nl. De kosten voor terugzending van het product zijn ook hierbij voor je eigen rekening.
Het ruil en retourrecht is niet van toepassing op maatwerk of gepersonaliseerde producten.

CONTACT: